05 November 2008

Seorang lagi anak Wak Sahir

Hari ini aku telah menamatkan tugas harian ku lebih awal. Dikelapangan ini aku memunggah fail-fail yang ada dalam komputer ku. Maka terpandang satu folder bertajuk Paklang kat KL lalu aku membuka folder tersebut dan terpapar gambar seorang lagi anaknya Wak Sahir.
Gambar ini aku ambil ketika mereka balik dari Port Dickson menghadiri majlis tamat latihan tentera darat anak mereka Mohd Aidil. Pada mulanya mereka tidak mahu singgah kerumah ku. Oleh kerana termakan pujukan ku maka bermalamlah mereka di Bukit Kiara, Kuala Lumpur (rumah aku le).

Pada malam itu juga aku membawa mereka berjalan-jalan disekitar Kuala Lumpur melihat Kota Raya Kuala Lumpur bermandikan cahaya. Salah satu tempat yang sempat aku bawa adalah Taman Tasik Titiwangsa dimana gambar ini diambil berlatar belakang Eye On Malaysia.

No comments: