05 January 2009

Selamat Menyambut Tahun Baru

Aku merasakan tidak terlewat untuk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 1430 H. dan 2009 M. semoga kalian semua sentiasa dalam keadaan sihat wal'afiat.

Kelmarin aku bercuti untuk menguruskan anak masuk pra sekolah. Anak keempat aku tu sebelum ini masuk Tadika Islam dan tahun ni pula aku nak bagi dia merasai suasana persekolahan yang sebenar maka aku hantar masuk pra sekolah dibawah Kementerian Pendidikan.

Seronok juga lihat gelagat anak-anak dihari pertama persekolahan. Anak aku ni tergolong dalam kategori ok la... sebab aku tinggal je dan perhati dari jauh. Ada yang melalak nak ikut bapa sehingga bapa kena masuk duduk dalam kelas belajar bersama anak. Ada juga yang tarik kain emak supaya maknya tidak tinggalkannya. Huh... kalau divideokan memang syok. Aku terlupa nak bawa kamera kalau tidak dapat kalian semua tengok gelagat mereka.

No comments: