31 March 2011

Keluarga Wak Sahir ke Indonesia

Lama sungguh aku tak update blog ni... Hari ini 2 orang anak Wak Sahir iaitu Rashid Sahir bersama isteri dan seorang anak dan Hamzah Sahir bersama isteri dan seorang anak serta emak mereka (ibu mertua ku) telah bertolak ke Jawa Tengah Indonesia.

Pada jam 4 pagi tadi aku telah menghantar mereka (7 orang) dengan menaiki van serena aku ke LCCT. MasyaAllah, punyalah berat sampai rapat spring van aku. Apa tidaknya segala maknika benda dibawanya ke sana. Dodol, milo, ketupat bersama serunding dan macam macam lagi di samping pakaian harian.

Jam 11 pagi tadi, aku telah call Hamzah. Dikhabarkan mereka kini berada di rumah anak saudara Wak Sahir (sepupu Hamzah) iaitu Suyono di Klaten 20 minit dari Lapangan Terbang Yokjakarta. Teringin juga aku nak ke sana tapi akan daya anak bersekolah, siapa nak hantar mereka. InsyaAllah satu hari nanti aku juga akan sampai ke sana.

No comments: