05 June 2009

Kembali lagi

Salam 2u all yang membaca blog aku ni. Lega rasanya bila dapat berehat sikit dan dapatlah aku mengadap komputer untuk mengemaskini blog ini.

Cuti sekolah kali ni aku tak dapat pulang ke kampong kerana sibuk dengan kerja. Oleh yang demikian cerita-cerita mengenai keluarga Wak Sahir tak dapatlah aku ceritakan.

Baru-baru ini aku dapat bertemu kembali kawan lama semasa bersekolah di Sekolah Menengah Serdang, Kedah dulu iaitu saudara Anwar Abd. Hadi. Aku bersamanya bermula dari tingkatan satu hingga tingkatan lima.

Pada mulanya aku telah dihubungi oleh saudara Ahmad Rafidi Harun melalui email mengatakan bahawa saudara Anwar telah menghubunginya. Maka dari situlah aku dapat contact number saudara Anwar.

Nak dijadikan cerita, baru-baru ni saudara Anwar telah datang ke stadium bowling padang berhampiran dengan pejabat aku maka bertemu semula kami selepas berpisah selama 27 tahun iaitu setelah tamat tingkatan lima pada tahun 1982.



No comments: